tja tja bloggen!
DATUM: 2013-03-14 | TID: 20:08:44 | KATEGORI: Gott och Blandat

Är riktigt ledsen nu, har sett klart på "The Carrie diaries". Den e såå bra, tycker i varje fall jag såå de är ett "hett" tips, haha. Efter skolan var jag på konfa möte, de var en begravnings gubbe där så de vart lite annorlunda än vanligt. Har redan börjat skriva önskelista också.. till min födelsedag i juni. Skriver aaalltid önskelistor innan jul kunde jag inte göra något annat på lektionerna, och nu kommer de väl fortsätta så fram till sommarlovet. Har även börjat tänka på konda klänning, så leta lite extra nu, kanske lägger upp några ikväll? 
Ni får ha de såå bra, ska bli bättre uppdatering nu också!
 

♥ SKRIVET AV elin stridh

VINN VALFRIA RAYBANS TILL ETT VÄRDE AV 1000 kr! ♥

http://eelin.se/2013/march/tavling-vill-valfria-raybans-for-1000-kronor.html#comment

DATUM: 2013-03-16 | TID: 14:58:10
BLOGG/HEMSIDA: http://elincecilia.com/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?