Behave yourself
DATUM: 2013-05-08 | TID: 13:18:20 | KATEGORI: Gott och Blandat

Efter skolan igår åkte jag in till stan med Emma, bytte om till shorts eftersom det va såå varmt ute, tror någon sa att de vart 18 grader! Vi köpte frapino och gjorde mest ingenting, men de va mysigt! Sen åkte vi till Sofiero och gick runder, riktigt härligt och roligt. Jag sov hos Emma inatt, hade de mysigt och kollade på filmen "bitchkram", en svensk film, tycker de är så synd att i stort sätt alla svenska skådespelare är såå dåliga, klart att de finns bra, men har ni sett filmen "jag saknar dig"? jag skrattar nästan åt den filmen, självklart inte själva historian, men skådespelarna och själva filmen, riktigt riktigt dålig. 
 
Jaja, kom precis hem och har gått ut med Doris, de har regnat ute och åskade lite, men tycker de är rätt mysigt de är liksom fräsht och mysigt tycker jag på något sätt. Nu väntar jag på att Emma ska komma, vi ska göra fruktsallad med choklad i ugnen, såå gott!
 
                                                                                     
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?