Godnatt
DATUM: 2013-05-04 | TID: 22:35:52 | KATEGORI: Gott och Blandat

Har gjort min fräsh med ansiktsmask och grejer och ligger nu i min nybäddade säng, gud såå mysigt & freesh!
Imorgon är det som sagt konfirmation. Lite dumt dock att det är en helt vanligt helg, så typ halva min släkt kan inte komma eftersom dom bor uppe i Stockholm osv. Lite tråkigt. Men skåningarna här nere är redo!;) 
Har även fått komentarer om jag kan visa hur min klänning o så sitter på, har inte tagit någon bild eller så för tänkt att jag väntar tills själva dagen, så visar er "outfit" bild imorgon!;) 
 
 
Typiskt inlägg av mig..

♥ SKRIVET AV Sara

Hej! Såg din låga klänning! Den var jättefin! Var har du köpt den? Jättetacksam för svar! :) ❤

DATUM: 2013-05-05 | TID: 14:18:26



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?