Konfirmation
DATUM: 2013-05-06 | TID: 20:19:29 | KATEGORI: Gott och Blandat

Nu är jag äntligen konfirmerad, inte för att de känns särskillt annorlunda. Själva konfirmationen var väl bra, de vart dock super nervöst att gå in folk stod ju och fotade en rakt upp i ansiktet, lite jobbigt. Skrattade/fnissade genom hela och tyckte allt va lite halv pinigt, framför allt när jag skulle läsa osv. Efteråt åkte vi hem till mig där några va, dock inte alls många eftersom mer än hälften inte kunde komma... haha. Fick super fina presenter, smycken och pengar för de mesta. Är väldigt nöjd med hela dagen. 
 
På kvällen träffade jag i stort sätt alla igen + några fler i hamnen då vi grillade och hade de mysigt. Vädret va såå bra också, super varmt! Riktigt mysigt!
 
Andra bilden var meningen att va skämt men de blev lite cp så.. men Whhaatevvah

♥ SKRIVET AV Emelie

Jag konfirmerade mig aldrig, vissa säger jag gjorde ett misstag medan andra tyckte jag gjorde rätt haha :)

DATUM: 2013-05-07 | TID: 21:28:09
BLOGG/HEMSIDA: http://nattstad.se/bymelli



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?