Sista månaden innan sommarlov
DATUM: 2013-05-14 | TID: 22:46:39 | KATEGORI: Gott och Blandat

Usel bloggning, förlåt. 
Är mest upptagen med gossip girl... Har pluggat matte idag, har prov imorgon och jag vill verkligen få högre än E i matte, skaa engagera mig mer i skolan,mör jag vet att jag kan bättre om jag verligen börjar plugga mer:/
Dessutom är de MINDRE än en månadkvar tills de är sommarlov,känns bara så konstigt att de även är sista månaden med min klass! Helt sjukhus, sån tur är så ska jag få följa med på deras skolresa i höst, har ju faktiskt varit med att samla ihop osv så de ska blindskrift kul!
Denna månaden går nognrätt snabbt, juni helgen ska jag till Båstad med Chloé vilket ska bli super mysigt och roligt! Nösta vecka åker jag till Stockholm, ska prova på skolor bland annat.. Sen är de sista veckan innavslutningens veckan dvs en HEL DEL plugg!
Ska försöka sova nu och tänka på vad jag ska ha på mig imorgon.. Alltid samma problem
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?