Skärpning nora!
DATUM: 2013-05-02 | TID: 23:29:28 | KATEGORI: Gott och Blandat

Nu får de va nog med detta kassa bloggandet. Lol. Men jag har skrivit massa inlägg ("massa") men sen antingen glömt att publicerat eller insett hur tråkiga dom varit eller blablabla!

I varje fall kan berätta om min torsdag idag. Va i skolan och efter de åkte/ sprang för ingen ville stjutsa:( jag till konfaträfffen, vi provade våra kåpor och körde genrep några gånger är fortfarande inte 100% på när och hur vi ska göra allt men de blir nog bra!
Har städat mitt rum idag också Såå skönt.
Hedvig min storasyster har en utbytesstudent här under en vecka från Tyskland som kom för någon timma sen. Så de blir väl lite spännande med engelska.. Som inte är mitt bästa ämne, men de är ju bra med lite övning!


//bilder från igårkväll, super mysig promenad, strandyoga, gangster, joggning - runda med emmzz





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?