LOVE THESE!!!
DATUM: 2013-11-29 | TID: 22:55:39 | KATEGORI: Kollage

 
Two nice styles
 
 
Satt som vanligt och pysslade på polyvore. Höstmodet är ju bara det bästa, synd att hösten börjar ta slut känns som om den aldrig riktigt vart här. 
Jag älskar att klä mig i mörka färger på hösten som antagligen de flesta andra också? Älskar svart, känner mig mycket säkrare i svart än ljusa färger, så stilrent. Knähöga mocka boots är något jag verkligen vill ha, såå så snyggt! 
Dessa Kenzo Eye byxorna är väl också heelt perfekta? Vill verkligen ha ett par. En svart stor halsduk. Den populära kappan från Zara som alla tycks ha, kan inte klaga för den är ju såå snygg, älskar axlarna, längden och att den är rak. Celine luggage är väl också den mest populära väskan just nu? älskar nano modellen, så fint att ha hänande tvärs över. Dessa outfits älskar jag i varje fall, framför allt nummer två! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?