Blir galen av längtan efter framtiden.
DATUM: 2013-10-06 | TID: 20:43:12 | KATEGORI: Outfit

 
Simple cool outfit
 
Simple cool outfit by nora-bodin 
 
Som ni nog anat gör jag inget annat än collage i polyvore. Älskar det. Vill bara ut och shoppa en massa coola outfits, helst i New York där allt finns sen gå på gatorna med världens ballaste outfits, ååh. 
Just nu vill jag inget hellre än att ta studenten, eller åtminstone sluta nian, börja gymnasiet, vara lite stor, ut och resa, flytta till New York, börja plugga, börja mitt liv och inte ha något som stoppar mig. Skaffa min egna lägenhet, ta hand om mig själv och bara vara fri från skolbänken, all stress och känna att man kan göra vad som helst. Blir galen av all längtan! Men nu ska jag plugga vidare på mitt SO prov och sluta drömma.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?