Klassresa
DATUM: 2013-10-06 | TID: 20:23:36 | KATEGORI: Gott och Blandat

Kom hem från klassresan igår, vi hade såå så kul, gud vad jag kommer sakna alla, helt galet! Vi var ju som sagt (?) i Berlin en natt och sen i Krakow och Auschitz som jag inte vet hur de stavas. Det var så hemskt på Auschiwitz, kan inte förstå hur någon kan göra så och vi fick se typ ett helt rum fyllt med hår från alla döda, barnkläder, deras grejer och allt annat hemskt, usch. Men resten av resan var trevliig! Vi gick på stan, åkte EN HEL DEL buss, sprang i korridorer, åt, köpte biiilligt godis i Polen osv! Vi hade det super verkligen och det känns så sjukt att vissa av dessa människor kanske jag ALDRIG ser igen, rätt siick! 
 
 

♥ SKRIVET AV Claudia

Ni får ju komma och hälsa på lite mer, det kändes som att ni var tillbaka i klassen igen. Saknar er

Svar: absoluuut! Jag vet känns så konstigt att vi inte är de, miss you too!
nora bodin

DATUM: 2013-10-06 | TID: 22:21:03



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?