ORIENTERING
DATUM: 2013-10-14 | TID: 17:41:35 | KATEGORI: Gott och Blandat

Heeeej bloggisen! 
Idag började vi kvart i elva vid universitetet och skulle orientera... jag hatar orientering, usch, förra året gick de såå dåligt herregud, inte min grej. Denna gången skulle alla springa själva. Började med att jag sprang helt fel håll för 1:an och dessutom ramlade och sen fick en minne i låret.. Men hittade ettan och alla andra fjorton st förutom 12 & 14 på 1h och en halv timma... sist in... Jaja, vafan jag är glad ändåå typ. Mådde inte alls bra efter (fick typ migrän, inte sykiskt) så nu ligger jag är i min höga säng som är halv klar nu. 
Olga bakar till mig och jag ska kolla på en film nu och bli mer aktiv på bloggen!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?