Berlin om två veckor
DATUM: 2013-09-16 | TID: 17:25:00 | KATEGORI: Gott och Blandat

Kom nyss hem från skolan, är så galet trött och vill baka något fast helst utan att behöva baka, bara äta. Måste plugga också, 50 engelska glosor tills imorgon, woo? Inte nu i helgen men nästa åker jag till skåne och till Berlin med min gamla klass, ska bli såå kul!! yeey något att se fram emot nu!!



B1 - jag inne på Massimo dutti med en fin cashmere kabelstickad tröja B2 - Söötis jag mer än gärna vill ha, ska döpa honom till Harry, har bestämt färg, namn och asseccoarer till honom långt tillbaks...

♥ SKRIVET AV Filippa

Övertaga nu inte lilla du

Svar: nejdå ska inte överTAGA, hihi, eller joo övertagga för de kommer bli feeeeettt!!!!
nora bodin

DATUM: 2013-09-16 | TID: 20:14:07



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?