Best friends from afar
DATUM: 2013-09-03 | TID: 17:32:59 | KATEGORI: Gott och Blandat

Idag var jag i skolan och efter det gick jag runt på stan och köpte sista presenten till Hedvig som fyller 17 imorgon, ska bli så kul, även om det inte är jag som fyller år så älskar jag födelsedagar, jag får ju tårta och annat! Sen är det så mysigt att gå upp på morgonen med ljus på tårtan och se hennes reaktioner till presenterna osv! 
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra annars imorgon kanske hittar på något, antagligen haha! 
Nu ska jag nog skriva lite på min novell vi skriver i skolan, känner att det går bra, vanligtvis är jag sämst på att skriva dikter, noveller osv, det tar hur lång tid som helst utan resultat, men nu går det bra! 
 
Åh vad härligt med sena sommarkvällar och mysiga dagar med mina bästavänner, saknar dom såå så mycket, men Elin kommer nästa helg, gud så kul vi ska ha! Även om jag saknar sommaren, så längtar jag till hösten extremt!

♥ SKRIVET AV frida

Mysigt=)

DATUM: 2013-09-04 | TID: 07:39:07
BLOGG/HEMSIDA: http://www.mystyle.blo.gg
♥ SKRIVET AV pauline

vad handlar den om? :)

Svar: Det låter så konstigt när man säger det, haha, men en tjej som ser en annan tjej ta självmord vid tunnelbanan, och hur de är för tjejen och sånt!:)
nora bodin

DATUM: 2013-09-07 | TID: 16:27:58



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?