FILMTIPS
DATUM: 2013-09-17 | TID: 21:10:13 | KATEGORI: Tips från coachen

Lite filmtips nu när de börjar bli höst. Vissa kanske ni sett andra inte? Jag har inte sett alla men ska absolut kolla på dem. Skriv gärna vad ni tycker om ni sett någon utav dom! 
 
Jag har själv inte sett denna, men den verkar bra och rolig, ifall ni hittar den någonstans
på internet eller liknande får ni gärna säga till!
 
Har inte sett denna heller, hittade trailern och tyckte den verkade mysig och rolig. 
Kanske lite gammal nu, men har alltid tyckt denna varit bra. Mysig och bra med att den inte är i kronologisk ordning. Jag tycker den är super bra och älskar Anne. 
Har tipsat om denna förut. Romantik, spänning och familjefilm. Blandning på ett bra sätt. Det är inte bara lyckligt och gullgull hela tiden utan kommer även in lite spännande scener ibland.
Jätte rolig men ändå lite gullig på slutet i alla fall. Tycker att hon är fett skön och det händer mycket i filmen. Komedi på hög nivå
Har inte sett denna heller men Sandra Bullock är en av mina favorit skådespelare, tycker denna verkar rolig och gillar ju typ alla Sandra Bullock filmer så kan inte bli fel. 
Sadra Bullock åter igen. Det var längesen jag såg denna nu men minns att jag gillade den. 
Riktigt sorglig och fin, bra skådespelare med och väldigt kärleksfull och mysig, kanske rinner någon tår längs kinden?




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?