fun.
DATUM: 2013-09-22 | TID: 00:29:32 | KATEGORI: Gott och Blandat

Idag pratade jag i telefon med en vän från Viken. Vi pratade lite och hon berättade en grej. Folk tycker att jag är jobbig. Jag tänkte lite på det, först blev jag lite ledsen att folk tycker så om mig , men sen tänkte jag igen. Jag vet att jag är jobbig, det vet jag om, det märker jag ju, men jag är hellre jobbig än tråkig. Jag vet att jag inte kan sitta still, att jag är fett exalterad till grejer, att jag taggar överdrivet och att jag inte vill sova på kvällarna, att jag kanske hoppar och har mig alldeles för mycket enligt vissa och att jag förstör (helt untan avsikt men människor tar grejer fel ibland). Men jag orkar inte sitta på en bänk och vara fett negativ mot allt och inget. Jag orkar inte tänka att jag ska vara pigg dagen efter för jag vill ha kul i nuet, jag vill leva nu, nu, nu! Jag vill vara positiv, jag vill springa tusen varv runt jorden och få med mig så många som möjligt. Jag gillar att jag är jobbig, för som sagt jag är hellre det, mycket hellre det än inget alls. Lugn, stilla och kolla neråt vill jag inte vara även om det finns andra som vill de, fine, men inte jag. Folk får tycka som dem vill, jobbig eller inte, jag skiter fullständigt i det för jag har kul och jag lever nuu och det tänker inte jag förstöra bara för att någon annan sitter och är hatar minsta lilla. KEEP YOUR HEAD UP AND HAVE FUN FOR GOD OF SAKE.
Och en grej till, ingen är någon "humor-polis" eller liknande men folk har olika humor och de får vara så men tycker du något är kul eller coolt gör de då, skit i ifall någon säger emot, du är din egna polis och bestämmer dina egna regler, så ifall någon lägger en kommentar "neej vad tråkigt" eller "säämst humor", ta inte illa upp, det är den personens åsikt, den får tycka de men du behöver inte göra det.
ville skriva av mig lite sorry för det. menar inget konstigt eller elakt mot någon nu så stop hatín typ.
tyckte bilden visade lite freedom på något märkligt sätt.
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?