Ny design, gårdagen och dagens/kvällens planer
DATUM: 2013-09-13 | TID: 16:29:12 | KATEGORI: Gott och Blandat

Hallå Hallå!
Igår var jag i skolan, efter det hem och pluugga. Vid fem åkte jag, Olga, Mira & Hedvig till pappas jobb, auktions verket, där det var grejer som skulle säljas på auktion med tema fashion. Vi fick jobb som servitriser där till nästa gång, perfekt! sen kollade vi grejer. Blondinbella var där med hennes nya bok och lite sånt. Jättetrevligt i alla fall och as nice med jobb! 
 

Nu ska jag städa mitt rum och fixa en del andra grejer föör ikväll kommer ELIN & CHLOÉ hit, soo much fun, iih vad kul vi ska ha!! Vi ska hämta dom i Bromma kl 19 och jag har en del att göra så detta får bli slutet på inlägget!
 
VAD TYCKER NI? SJÄLV ÄR JAG HELNÖJD!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?