Sunny monday
DATUM: 2014-02-18 | TID: 14:07:09 | KATEGORI: Gott och Blandat

 
Idag vaknade jag och var sjukt glad, för solen sken och det vart superfint väder ute! Var till och med nära att ta min vårjacka, men ångrade mig ganska snabbt. Det var i varje fall as härligt med sol. Vi hade dessutom sovmorgon till kl 10 och slutade klockan 13, då jag hade utvecklingsamtal som gick braa. Jag mötte Hedvig och åkte till stan och åt froyoo i gallerian. Hedvig fick sin gratis för hon kände tjejen som jobbade där, men jag fick betala 82 jävla kronor, (skulle egentligen också få den gratis men de va försent då;( ) men den vart as god så de var lätt värt. 
Nu har jag precis kommit hem från gymmet, var på ett mage, rumpa & lår pass, hoppas de tog något, för de kändes... Gick hem och åt en "nyttig" bar för de va jag värd. Så denna dag har varit riktigt skön, en ovanligt bra måndag må jag säga.
 
 
 
 
 

♥ SKRIVET AV Hanna

Hej! Kan du länka din klänning som Filippa hade på sin födelsedag förra året som hon lånade utav dig? Snälla!

Svar: http://norabodins.blogg.se/2013/april/klanningen.html#comment gjort ett inlägg om det för ett tag sen!
nora bodin

DATUM: 2014-02-18 | TID: 20:38:15



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?