10 Fakta
DATUM: 2014-01-09 | TID: 20:18:00 | KATEGORI: Gott och Blandat

- Ibland önskar jag att jag inte va tvilling, börjar bli jobbigt faktiskt, t.ex när folk ska jämföra, säger fel och att vi ha samma umgänge så i måste typ va hela tiden - 
 
- Mina armar ser riktigt klena ut, men sanningen är att jag är rätt stark faktiskt även om man inte känner de - 
 
- Jag stör mig lite på alla som hela tiden ska mala på om att de "älskar mat", alla älskar väl mat, de e som att säga att man älskar att andas, typ. Dessutom är de ofta tjejer som inte äter någonting och bara vill verka som "jag kan äta vad som helst utan att bli tjock", äh jag vet inte, jag älskar inte mat kan jag säga, självklart älskar jag riktigt god mat men jag döredrar sötsaker, tänker på ris, köttgryta o sänt när nån säger "mat", dessutom är jag rät kräsen.. -
 
- Jag längtar riktigt mycket till gymnasiet, ska bli så jävla skönt - 
 
- Jag hatar att jag är en sån slösare med pengar, skulle vilja se det som jag är en livsnjutare, men croissanter varje dag efter skolan börjar bli ett beroende - 
 
- Jag är inte bara blyg, utan har noll fantasi så kommer inte på samtalsämne eller något när jag väl inte är blyg liksom, sämst kombo - 
 
- Jag hatar när folk går runt och oroar sig eller är nojiga, typ oroar sig för ifall man ska missa bussen och bara tänker allt negativt och typ börjar gråta IFALL man skulle missa den, det är liksom ingen biggie, öh får panik - 
 
- Så fort jag får möjligheten ska jag börja övningköra och skaffa körkort, sen ska jag flytta hemifrån tidigt och så fort det går, har jag alltid sagt och de vill jag verkligen, min egna lägenhet, eget ansvar och inget tjat eller regler - 
 
- Jag längtar sjukt mycket till framtiden, familj, jobb och sånt där, vill va runt 20 nu, kunna göra vad jag vill -
 
- jag är en riktig planerare, älskar att planera allt, fester, mitt rum, saker som ska hända, framtiden framförallt.. osv 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?