2014, BRING IT ON´
DATUM: 2014-01-01 | TID: 20:29:00 | KATEGORI: Gott och Blandat

 
Har uppdaterat min spotify lista precis inför 2014. Alltså jag är såå galetttt taggad på 2014, det kommer bli grymt verkligen. Ska börja gymnasiet, så jäävla nice, som man längtat och äntligen, snart är det dags på riktigt, längtar verkligen. Ska plugga så hårt denna sista terminen i nian för att gå ut med betyg som jag faktiskt vill vara nöjd med, ska höja mig i flera ämnen. Sommaren kommer också bli as bra! Fyller 16! kan inte fatta att lilla jag blir hela 16 år gammal. Sen ska jag ju till Paris till Adrienne också, ååh vad kul vi ska ha, massa shopping, häng med henne och hennes kompisar i stan och yra runder, fan va nice. Ska jobba en del också hade jag tänkt. Gå på fester och få finbesök av mina vänner. Jo, jag är så taggad inför 2014! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?