MY POODLES
DATUM: 2014-01-28 | TID: 20:23:29 | KATEGORI: Gott och Blandat

Helloo!
Idag var jag i skolan, hände absolut ingenting, vi fick sluta en timme tidigare vilket var riktigt skönt. När jag kom hem kom min läxhjälp hit så pluggade vi i nån timma eller så. Så nu behöver jag inte oroa mig över min musik analys längre. Jag har även anmält mig till Romme, dit skolan ska på skid- friluftsdag den 11 Februari, så de ska bli riktigt roligt, även om jag är sämst på att åka skidor så är det riktigt roligt, skulle dock vara roligare ifall alla Viken- tjejer kunde följa med! Miss them sooo much! 
Här är en massa mysiga bilder från massa roliga stunder med världens bästa tjejer!
 
 
 
 
 
 

♥ SKRIVET AV Olivia

Hej undrar om du kan göra outfit om hur man kan matcha svarta ash vibration med stjärnor. Älskar din blogg

DATUM: 2014-02-01 | TID: 19:37:09



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?