My room interior
DATUM: 2014-01-09 | TID: 20:37:45 | KATEGORI: Kollage

 
Bedroom interior
Satt ännu en gång och försökte fundera på hur mitt rum ska se ut på polyvore. Här ovan är resultatet idag. Tyckte faktikst den rosa sänggavlen var väldigt fin, men är osäker på om jag ska ha den eller en som likadan fast grå som Olga har. Tyckte de kanske var lite tråkigt, för jag gillar färg i inredning, dessutom tror jag den skulle passa bra i mitt rum, med mörka gardiner och fina små prylar i hyllan. 
Ska rensa saker på min hylla, ska inte ha några Victoria´s secret påsar eller något sånt, vill ha de ganska clean men coolt typ. Gillar när de är lite udda saker. Får se hur de blir men ska försöka ta tag i allt nu i helgen, allt är klart, ska bara skaffa sänggavel (antagligen den på bilden), gardinerna (de på bilden tror jag) och gardin för min garderob så de blir nog bra!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?