Q/A
DATUM: 2014-01-01 | TID: 20:56:00 | KATEGORI: Frågor&svar

Några gamla frågor jag inte svarat på än, kan passa på att göra det nu
 
Vad ångra du att du köpt? Jag ångrar väl mest all den mängd sötsaker jag köpt, onödiga pengar och inte bra för mig, ska helt klart sluta småäta under 2014..
 
Vad skulle du aldrig ta på dig? vad är de fulste liksom Det är väl foppa toffler, addidas byxor, fliece tröja.. men typ sånt vanligt jag vet inte riktigt. Tycker inte så mycket om lager på lager, eller odd molly blusar och sånt där, tycker det är tråkigt och känner mig så konstig när jag har det på mig. 
 
Vem/vilka är dina bästavänner? Chloé, Ebba, Elin... osv
 
Kan du visa ditt nya rum? Det är fortfarande inte 100% klart.. det mesta är de men lite smått som ska fixas så visar då!
 
din gamla klass? hur var dom? saknar du dom? Dem vart så gulliga såå. Där kände jag ju verkligen alla vilket vart skönt! Jaa jag saknar min gamla klass ibland!
 
Var köper du ditt smink? Det är alltid olika typ, men har nytt smink från Young Blood, Mac puder, Make up store concealer, clinique mascara & Maybeline Fit Me foundation
 
Noppar du dina ögonbryn? jaa, så dem inte ser hemska ut men formen gör jag väl inte så mycket åt, men ska göra de! 
 
Sminkar du dig varje dag? Yes I do, tyvärr, men känner mig så äcklig utan, men om jag bara är hemma eller inte ska göra något speciellt så går jag utan smink för att inte plåga min hy totalt. 
 
Kan du göra en video när du visar när du sminkar dig? NO, no, känns så löjligt, sminkar mig typ som alla andra, inget speciellt liksom
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?