Skoltaggad, typ
DATUM: 2014-01-06 | TID: 17:41:20 | KATEGORI: Gott och Blandat

Wää, skolan börjar i övermorgon. Jag har suttit hemma och varit sjuk sen Chloé åkte hem, min hals gör såå ont, jag hostar ut allt som finns inom mig och svettas på nätterna.. men nu har jag blivit bättre, fortfarande halsont men de får jag leva med typ. Ska faktiskt bli rätt skönt att skolan ska börja, eller inte skönt men denna terminen ska jag verkligen ge allt och jag är fett peppad för de, jag vill typ plugga och komma igång till skol-rutiner, börja träna och vara sådär duktig, de ska jag bli denna termin. Idag har jag ätit mycket mango, gud så gott de är, ska bli mitt nya choklad!:) (kolla, bra start av min duktiga termin)
 
bilder från i somras, vad konstigt de känns att de var i mitt gamla rum, där jag bodde och ägnade as mycket tid, där kommer jag antagligen aldrig mer vara... knäppttt
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?