WEEKEND
DATUM: 2014-01-26 | TID: 18:33:00 | KATEGORI: Gott och Blandat

Passat supersöta Morris & Francis, min memorybox som fick vara med, super god hamburgare från resturangen nedanför gatan & en liten selfie på de
 

Den här helgen har faktiskt varit riktigt skön. I fredags hade vi lite tjejkväll här med fruktsallad och vitchoklad sås, så gott! På lördagen åkte jag först till Valin & Castings och registrera mig och tog lite bilder, sen var jag på öppet hus på Hersby som nu är både mitt första och andra val, gillade verkligen den skolan! På kvällen passade jag två supersöta barn vid namn Morris och Francis, 3 & 1 år gamla, vilket var supersupermysigt! Idag, söndag. Jag gick en mysig promenad med pappa och Doris ute på Gärdet och vid tre kom Von der Burg´s hit och de är fortfarande kvar och äter middag, super trevligt! 
Nu mår jag inte prima efter att ha tryckt i mig en pizza, de andra äter sushi men jag tycker inte om de så det fick bli en Parma pizza som satte sig bra i magen.. 
Puss!
 
 
 
 

♥ SKRIVET AV Sofie

Hur lång är du, jag tycker att du borde bli modell för att du är verkligen skitsnygg!!!

På lördagen åkte jag först till Valin & Castings och registrera mig och tog lite bilder,
Du skrev detta, men jag fattade inte vad du gjorde?

DATUM: 2014-01-27 | TID: 08:11:16
♥ SKRIVET AV Sofie

Hur lång är du, jag tycker att du borde bli modell för att du är verkligen skitsnygg!!!

På lördagen åkte jag först till Valin & Castings och registrera mig och tog lite bilder,
Du skrev detta, men jag fattade inte vad du gjorde?

Svar: haha tack så mycket, jag är 1.68 tyvärr:(De är en modell och reklam argentur där de tar bilder på en och har till sina kunder så kan man bli kontaktad för att vara med i någon reklamfilm eller något sånt! :)
nora bodin

DATUM: 2014-01-27 | TID: 08:11:17



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?